| Ver tema anterior :: Ver tema seguinte |
| Autor |
Mensaxe |
administrador Site Admin
Rexistrado: 31 Out 2007 Mensaxes: 19

|
Publicado: Mer Out 31, 2007 6:30 pm Asunto: Benvid@s a este novo foro.... |
|
|
Esperamos poder axudar os/as usuarios/as do servizo WIFI de Soutomaior.
Pregamos use este foro solo para temas relacionados co WIFI, para outros temas esta a súa disposición este outro foro:
http://soutomaior.ciudadanos2010.net
Un saudo, O Administrador do foro. |
|
|
 |
Ali
Rexistrado: 19 Nov 2007 Mensaxes: 4

|
Publicado: Lun Nov 19, 2007 11:38 am Asunto: conectarse |
|
|
[font=Arial]Bos dias
teño unha dúbida,estou na rúa Calacual en Arcade , seguin todos os pasos para conectarme pero non atopo a rede¿pode ser que aqui non exista sinal?[/font] |
|
|
 |
cm
Rexistrado: 21 Nov 2007 Mensaxes: 7

|
Publicado: Mer Nov 21, 2007 4:25 pm Asunto: cobertura |
|
|
boas!
acabo de conectarme al sistema wifi pero en mi casa, vivo en la cavadiña, apenas se coge cobertura. podriais decirme donde se encuentran las antenas? o si hay algo que pueda hacer para mejorar la recepcion de la red?
graciñas
aguriño!!
cm |
|
|
 |
DIABLO
Rexistrado: 22 Nov 2007 Mensaxes: 12

|
Publicado: Xov Nov 22, 2007 11:13 am Asunto: Re: cobertura |
|
|
[quote="cm"]boas!
acabo de conectarme al sistema wifi pero en mi casa, vivo en la cavadiña, apenas se coge cobertura. podriais decirme donde se encuentran las antenas? o si hay algo que pueda hacer para mejorar la recepcion de la red?
graciñas
aguriño!!
cm[/quote]
Para coger mejor la cobertura tienes que comprar una antena exterior(tal como dijeron en el Multiusos) Lo mejor es que
te vea la cobertura un profesional del sector y te dejes aconsejar por el. |
|
|
 |
DIABLO

|
Publicado: Xov Nov 22, 2007 11:18 am Asunto: Re: cobertura |
|
|
[quote="DIABLO"][quote="cm"]boas!
graciñas
aguriño!!
cm[/quote]
Para coger mejor la cobertura tienes que comprar una antena exterior(tal como dijeron en el Multiusos) Lo mejor es que
te vea la cobertura un profesional del sector y te dejes aconsejar por el.[/quote]
Yo vi una antena en el cruce de los semaforos y otra en la Coutada por lo que en la Cavadiña debe de haber señal "decente" |
|
|
 |
quemaisda
Rexistrado: 22 Nov 2007 Mensaxes: 10

|
Publicado: Xov Nov 22, 2007 6:30 pm Asunto: Re: conectarse |
|
|
[quote="Ali"][font=Arial]Bos dias
teño unha dúbida,estou na rúa Calacual en Arcade , seguin todos os pasos para conectarme pero non atopo a rede¿pode ser que aqui non exista sinal?[/font][/quote]
Hola:
Estiven cos das antenas no peirao (etaban ampliar as coberturas), e dixéronme que están afinando a señal, e revisando todo o sistema, din que dúas antenas cairon coa tronada do xoves, que se ian a repor inmediatamente.
Pd:
Cerquiña de Cadacual hay 2 antenas:unha no Froiz e outra na rua da antiga depuradora, arriba, ó carón dunha palmeira ,(non sei como se chama esa rúa). |
|
|
 |
Ali

|
Publicado: Ven Nov 23, 2007 12:17 pm Asunto: Re: conectarse |
|
|
[quote="quemaisda"][quote="Ali"][font=Arial]Bos dias
teño unha dúbida,estou na rúa Calacual en Arcade , seguin todos os pasos para conectarme pero non atopo a rede¿pode ser que aqui non exista sinal?[/font][/quote]
Hola:
Estiven cos das antenas no peirao (etaban ampliar as coberturas), e dixéronme que están afinando a señal, e revisando todo o sistema, din que dúas antenas cairon coa tronada do xoves, que se ian a repor inmediatamente.
Pd:
Cerquiña de Cadacual hay 2 antenas:unha no Froiz e outra na rua da antiga depuradora, arriba, ó carón dunha palmeira ,(non sei como se chama esa rúa).[/quote]
----Eu vivo moi cerca do Froiz ,a menos de 100m ¿deberia de poder recibir señal correctamente,sin necesidad de antena exterior?,¿ou faise igual necesario tela?----- |
|
|
 |
k3k0
Rexistrado: 24 Nov 2007 Mensaxes: 2

|
Publicado: Dom Nov 25, 2007 12:13 am Asunto: |
|
|
Queria ver si alguien es capaz de contestarme algunas dudas. Una es saber cual es el mejor receptor usb wifi, ya que yo lo compre en la tienda de arcade y desde la calle forneira (cerca de la guarderia) la intensidad de recepción es muy baja.
Van a poner mas antenas en la zona del muelle Laforet, pork kreo que hay una en el multiusos y los pisos que nos encontramos para la zona de abajo (playa) estan mas bajos y creo que la señal se podria mejorar con mas repetidores de señal por mas zonas del Concello. Otra cosa dicen que la tormenta pasada afecto a algunas antenas, es verdad?. Gracias por todo |
|
|
 |
DIABLO

|
Publicado: Lun Nov 26, 2007 3:07 pm Asunto: |
|
|
[quote="k3k0"]Queria ver si alguien es capaz de contestarme algunas dudas. Una es saber cual es el mejor receptor usb wifi, ya que yo lo compre en la tienda de arcade y desde la calle forneira (cerca de la guarderia) la intensidad de recepción es muy baja.
Van a poner mas antenas en la zona del muelle Laforet, pork kreo que hay una en el multiusos y los pisos que nos encontramos para la zona de abajo (playa) estan mas bajos y creo que la señal se podria mejorar con mas repetidores de señal por mas zonas del Concello. Otra cosa dicen que la tormenta pasada afecto a algunas antenas, es verdad?. Gracias por todo[/quote]
En calle Forneira (Al lado de la guardería) no vas a tener problemas de señal ya que según tengo entendido en unos dias
colocarán una antena en Calle Peirao que cubrirá los edificios que hay cerca de la guardería.
Efectivamente la tormenta dejó sin señal alguna de las antenas. En un par de días estarán activas. |
|
|
 |
cm

|
Publicado: Mar Nov 27, 2007 6:45 pm Asunto: |
|
|
boas!
pois a ver se e verdade que van mellorando o das antenas porque eu coller collo o sinal pero daquela maneira e so en 3 habitacions da casa (e unha de elas e o baño...) e sei de xente da miña rua que nen sinal colle... |
|
|
 |
DIABLO

|
Publicado: Mer Nov 28, 2007 12:22 pm Asunto: |
|
|
[quote="cm"]boas!
pois a ver se e verdade que van mellorando o das antenas porque eu coller collo o sinal pero daquela maneira e so en 3 habitacions da casa (e unha de elas e o baño...) e sei de xente da miña rua que nen sinal colle...[/quote]
Si coller a sinal en 3 habitacións e collela daquela maneira o mellor e que chames a telefonica (pasando por caixa claro)
Si queres mellorar o servizo de wifi por medio deste foro tamén era bo que informases de que rua se trata para dar pistas
o Concello donde se debe mellorar a sinal |
|
|
 |
Ali

|
Publicado: Mer Nov 28, 2007 4:21 pm Asunto: |
|
|
Hola
Por favor alguen me pode aclarar esta dubida:sigo sen saber por que razon non teño cobertura a menos de 100m da antena do Froiz,na rúa Calacual.
Gracias |
|
|
 |
cm

|
Publicado: Mer Nov 28, 2007 4:21 pm Asunto: |
|
|
xa dixen que vivia na cabadiña, e daquela maneira significa que vai e ben segun sopre o vento. e que por exemplo collo mellor o sinal dentro da casa (no piso darriba) que fora. quedou claro?
aguriño! |
|
|
 |
quemaisda

|
Publicado: Xov Nov 29, 2007 8:31 am Asunto: |
|
|
[quote="cm"]xa dixen que vivia na cabadiña, e daquela maneira significa que vai e ben segun sopre o vento. e que por exemplo collo mellor o sinal dentro da casa (no piso darriba) que fora. quedou claro?
aguriño![/quote]
Pose ser iso, o vento do norte que arrastra o sinal cara o sur...ou que non teñas unha antena coa suficiente ganancia, ou que teñas os cristais apantallados, ou unha parede enfrente,.., eu vivo na mesma zona, e recibo a sinal de tres antenas, eso si, cunha antena adecuada (panel de 12 DB), conectada a un AP (netgear) decente e listo. quedou claro? |
|
|
 |
quemaisda

|
Publicado: Xov Nov 29, 2007 8:48 am Asunto: |
|
|
[quote="Ali"]Hola
Por favor alguen me pode aclarar esta dubida:sigo sen saber por que razon non teño cobertura a menos de 100m da antena do Froiz,na rúa Calacual.
Gracias[/quote]
Pode ser que estes intentanto navegar dentro da casa cun portatil. Con toda a seguridade non che chega a sinal. Sae a fora, acércate (pola rúa) e mira si navegas...
Solucion compra unha antena externa potente.
Adeus. |
|
|
 |
cm

|
Publicado: Xov Nov 29, 2007 9:11 am Asunto: |
|
|
Pois non me quedou claro. Que é: unha antena adecuada (panel de 12 DB), conectada a un AP (netgear) decente?????????????? Que non todos somos expertos informáticos......
xa sei que a cabalo regalado non se lle mira o dente, pero postos a dar un servicio gratuito que sexa minimamente decente, senon que non faga ilusións a xente. |
|
|
 |
lobo
Rexistrado: 27 Nov 2007 Mensaxes: 34

|
Publicado: Xov Nov 29, 2007 10:42 am Asunto: un pouco de paz |
|
|
[quote="cm"]Pois non me quedou claro. Que é: unha antena adecuada (panel de 12 DB), conectada a un AP (netgear) decente?????????????? Que non todos somos expertos informáticos......
xa sei que a cabalo regalado non se lle mira o dente, pero postos a dar un servicio gratuito que sexa minimamente decente, senon que non faga ilusións a xente.[/quote]
eu tampouco son experto pero como a miña aldea non tiña boa sinal, tamen fixen o mesmo, informeime ben e puxen unha antena de 12 dB (que e a potencia da antena: 6 dB, 8dB, 12dB....) canta mais potencia por loxica mellor recepcion (ganancia) esta antena en particular esta conectada a un punto de aceso (AP en ingles) que para que entendas e un aparello coma un ruter que despois por un cable de rede (parecido o do telefono) entra no ordenador, (ollo o configurar todo que é distinto o que pon no panfleto do concello ),(aconsellate por profesionais)
Espero que esto che axude algo.
E porfabor non empecedes co tipico de que é gratuito, burro regalado......
Penso que entre todos temos que colaborar para que esto funcione ben e axudarnos uns os outros.
Eu ainda non navego por un problema na antena pero ...... un pouquiño de paciencia.
Un saudo a todos.  |
|
|
 |
cm

|
Publicado: Xov Nov 29, 2007 12:19 pm Asunto: |
|
|
a ver que se eu paciencia teño, e xa sei que e cuestion de tempo que todo se poña a punto pero e que empezas con que si consultar a un experto, que si comprar antena exterior, e isto e o outro e....bueno que quen non chora non mama non?
unha pregunta...non poderian poñer un mapa coa situacion das antenas? pra asi saber hacia onde poñer o ordenador jejeje
graciñas |
|
|
 |
administrador Site Admin
Rexistrado: 31 Out 2007 Mensaxes: 19

|
Publicado: Xov Nov 29, 2007 8:06 pm Asunto: PROBLEMA DA LIÑA EN ARCADE |
|
|
Na rúa Rosalía de Castro hai un problema, xa que un camión (supoñemos), cortou o cable de datos o lado da Autoescola e falla este Punto de Acceso.
En breve se procederá a súa reparación.
Disculpen as moléstias. |
|
|
 |
quemaisda

|
Publicado: Ven Nov 30, 2007 8:13 am Asunto: Parabens para Lobo |
|
|
ASÍ SE FALA.
ASÍ SE ESTÁ A CONSTRUIR FORO.
Aportemos solucións, que para foder xa están: facenda, os politicos,...
Un saudo a Lobo. |
|
|
 |
lobo

|
Publicado: Ven Nov 30, 2007 9:19 am Asunto: secundo o das antenas |
|
|
Creo que é unha gran idea o de por onde estan colocadas as antenas pois sobre todo en Arcade creo que axudará moito a xente a atopar mellor rede.
Non vos esquezades, nos somos os que temos que deixar boa sinal en todo o concello polo ben de todos.
Un saudo. |
|
|
 |
lobo

|
Publicado: Ven Nov 30, 2007 9:27 am Asunto: algunhas de soutomaior |
|
|
Poño a situacion de algunhas que vexo en soutomaior:
1. No cruce para Comboa o lado do bar direcional orientada hacia o Val
2. O lado do concello unha omnidirecional (en frente da farmacia)
3. Outra en frente do concello direccional orientada hacia o Rial/Sobral
4. Unha diante da bodega Maria Vinyals direccional orientada hacia a montesiña.
Non sei se hay mais, espero sexa de utilidade.
Un saudo. |
|
|
 |
goofy
Rexistrado: 05 Dec 2007 Mensaxes: 4

|
Publicado: Mer Dec 19, 2007 7:51 pm Asunto: Problemas Wifi |
|
|
Fai un minuto escribin o Foro unha mensaxe e cando din a Enviar xa
se desconectou a rede.
Nese mensaxe decia que vivo en Romariz muy preto dun repetidor
e falei cos profesionales do sector, facilitaronme os articulos precisos
e non deron resultados para unha boa conexión, po lo que eles mismos
pensan que e un problema ben do servidor ou das antenas, porque non
son a una clienta deles que ten este tipo de problemas.
Espero se solucionen pronto, un saudiño a todos. |
|
|
 |
lobo

|
Publicado: Ven Dec 28, 2007 9:10 am Asunto: Cuidado con las inocentadas |
|
|
Que tal compañer@s.
No todo van a ser problemas, que el foro tambien sirve para otras cosas, como por ejemplo gastar inocentadas
Asi que cuidado con las bromas y mentirijillas que es 28 de diciembre.
Feliz año a tod@s.  |
|
|
 |
Cuervo
Rexistrado: 29 Dec 2007 Mensaxes: 1

|
Publicado: Sab Dec 29, 2007 11:40 pm Asunto: |
|
|
| Hola. Eu tamen son usuario da rede wifi , para ser mais exactos podo conectarme dependendo da chuvia e do vento. Vivo na rua Calacual e coido que recibo o sinal da antena que esta no edificio do Froiz. Eu penso que si se puxese esa antena un par de pisos mais arriba dariase cobertura tamen os veciños da rua Calacual. E unha opinion, e tamen unha consulta porque non son ningun experto na materia. Un saludo e Feliz 2008 |
|
|
 |
|